ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2015-16

Τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Αγωγής που υλοποιήθηκαν το σχολικό έτος 2015-16 παρουσιάζονται παρακάτω.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-1

Τύπος (ΑΥ–ΠΑ–ΠΘ) και Τίτλος Προγράμματος: ΠΘ, AΓΓΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  STUDENT'S VOICE

Εκπαιδευτικός που ανέλαβε το Πρόγραμμα (Ονοματεπώνυμο –Ειδικότητα):ΚΟΥΛΙΖΟΥ ΚΑΝΕΛΛΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ (ΠΕ06)

Πλαίσιο (Συμπλήρωση /ώρες εβδομαδιαία): Συμπλήρωση 2 ωρες

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν (Ονοματεπώνυμο –Ειδικότητα): -----

Αριθμός και Φύλο (Α-Κ) Μαθητών/τριων που συμμετείχαν:6Κ, 3Α

Διάρκεια Υλοποίησης: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015- ΜΑΙΟΣ 2016 (8 μήνες)

Παιδαγωγικοί στόχοι:
1)Ανάπτυξη γνώσεων
2)Βελτίωση της Αγγλικής με τη χρήση της γλώσσας σε αυθεντική  μορφή.
3)Ανάπτυξη δεξιοτήτων,
4)Συνεργασία μεταξύ της συντακτικής ομάδας, επίσης με την σχολική και τοπική κοινωνία
5)Ανάληψη ευθυνών.
6) Εκπαίδευση στα ΜΜΕ , και κριτική στάση απέναντι στα μέσα επικοινωνίας.
7) Δημιουργικότητα και ψυχαγωγία

Μεθοδολογία υλοποίησης: Ομαδοσυνεργατικη, διαφοροποιημένη παιδαγωγική, βιωματική  μάθηση.

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Πόσες – Πού – Πότε):
1.    Επίσκεψη  στο  διαδραστικό μουσείο κινηματογράφου

2.    Επισκέψεις των συντακτών στα μέρη και στους ανθρώπους που αναφέρονται στα άρθρα.
3.    Επίσκεψη στα Χανιώτικα Νεα

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν:
Επισκέψεις στα Χανιώτικα Νέα, παρουσίαση της εφημερίδας στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων, και στο Θέατρο Βλησίδη.

Συνεργασίες με άτομα και φορείς: Η εφημερίδα για να εκδοθεί  απαιτεί διαρκή επαφή με άτομα και φορείς όπως, καθηγητές ,μαθητές, φορείς του τόπου, εκδότες όταν  είναι δυνατόν  με χορηγούς.

  
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-2

Τύπος (ΑΥ–ΠΑ–ΠΘ) και Τίτλος Προγράμματος: ΠΘ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ---Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Εκπαιδευτικός που ανέλαβε το Πρόγραμμα (Ονοματεπώνυμο –Ειδικότητα): ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, ΑΓΓΛΙΚΩΝ (ΠΕ06)

Πλαίσιο (Συμπλήρωση /ώρες εβδομαδιαία): Πλήρες ωράριο

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν (Ονοματεπώνυμο –Ειδικότητα): -----

Αριθμός και Φύλο (Α-Κ) Μαθητών/τριων που συμμετείχαν: 7 Κ, 11Α
  
Διάρκεια Υλοποίησης: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015- ΜΑΙΟΣ 2016 (8 μήνες)

Παιδαγωγικοί στόχοι:
Α) Γνωριμία με την τέχνη του Κινηματογράφου
Β) Ψυχαγωγία
Γ) Ευαισθητοποίηση και προβληματισμός για τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα
Δ) Ανάπτυξη συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της ομάδας και
Ε) Ανάληψη πρωτοβουλιών

Μεθοδολογία υλοποίησης: Ομαδοσυνεργατική, βιωματική. Οι μαθητές συνεργάστηκαν για τις προβολές των ταινιών, τη δημιουργία αφίσας και πρόσκλησης για τις ταινίες με φωτογραφικό υλικό και σχολιασμό, την ενημέρωση της σχολικής κοινότητας για τις προβολές.

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Πόσες – Πού – Πότε):
·         Επίσκεψη στο Διαδραστικό Μικρό Μουσείο Κινηματογράφου στο Καστέλλι Κισάμου (19 Απριλίου 2016)
·         Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν:
Στο Διαδραστικό Μουσείο οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία του κινηματογράφου και την εξέλιξη του με προβολές ταινιών μικρού μήκους και με το χειρισμό κινηματογραφικών μέσων άλλων εποχών. Επίσης γνώρισαν την φωτογραφική δουλειά της ομάδας του ΕΠΑΛ Κισάμου και είδαν την ταινία μικρού μήκους που οι μαθητές του ΕΠΑΛ δημιούργησαν.

Συνεργασίες με άτομα και φορείς: Την Κινηματογραφική Λέσχη επισκέφθηκε η ομάδα του σχολικού περιοδικού του 6ου Γυμνασίου Χανίων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν μαζί την ταινία και να γνωριστούν και να συζητήσουν.
  

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-3


Τύπος (ΑΥ–ΠΑ–ΠΘ) και Τίτλος Προγράμματος: Γεωργική Παραγωγή

Εκπαιδευτικός που ανέλαβε το Πρόγραμμα (Ονοματεπώνυμο –Ειδικότητα): Βοζινάκης Δημήτριος , ΠΕ11

Πλαίσιο (Συμπλήρωση /ώρες εβδομαδιαία): 2 ώρες

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν (Ονοματεπώνυμο –Ειδικότητα): -----

Αριθμός και Φύλο (Α-Κ) Μαθητών/τριων που συμμετείχαν: 12 κορίτσια, 13 αγόρια
  
Διάρκεια Υλοποίησης: Νοέμβριος 2015- Μάιος 2016

Παιδαγωγικοί στόχοι:
1.Ανάπτυξη οικολογικής και περιβαλλοντικής ευαισθησίας
2.Ενίσχυση δεσμών με το φυσικό περιβάλλον
3.Γνώσεις εκμετάλλευσης και δενδροφύτευσης δένδρων του τόπου μας

Μεθοδολογία υλοποίησης: ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ, ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ.
Παρατήρηση, συλλογή στοιχείων, έρευνα, συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Πόσες – Πού – Πότε):
·         Πάρκο Χλωρίδας και Πανίδας Πολυτεχνείου Κρήτης( 12-3-2016)
·         Βοτανικό Πάρκο –Φουρνές (3-4-2016)

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν:
1.Προετοιμασία, καθάρισμα και  κατεργασία εδάφους
2.Κλάδεμα, καθάρισμα δένδρων
3. Δενδροφύτευση
4. Άρδευση

Συνεργασίες με άτομα και φορείς:
1.Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
2.Δήμος Χανίων
3. Δήμος Πλατανιά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου